Helgens äventyr

I lördags bar det av till Viper Room som planerat med Jens och hans klasskompis, var helt klart en väldigt lykad kväll. Men är lite för trött för att skriva om det just nu.
Sen igår, eller rättare sagt, i förrigår så var jag med Josse hela dagen, vi svullade oss och kollade på en massa sköna filmer. Sen runt 2 snåret fick Josse en tjuvrigning som vi genaste började prata med eftersom vi var övertrött och inte hade något speciellt att göra, det blev så att dom tröttnade på oss och la på. Vilket kändes som ett stort steg mot tjuvringarna!
Annars idag vaknade jag halv 6 på kvällen, vilket inte är speceillt fötvånande för jag gick och lade mig vid 5 tiden. Jo, jag har vart till affären och köpt mjölk, väldigt uppfyllande och trevligt.

Nej, nu ska jag försöka få Malin att hjälpa mig med Zootykoon. :)

Vardagen förfyller mina syften för förslappning. - jogy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0