Fight in the night.

Har hittat till Cillens/Herrings bilddagbok. Har tänkt på att jag inte ser normal ut på ett enda foto? Men det kanske spelar hur jag är egentligen? Jo, men det låter väl ganska okey, bara jag inte är ett psykfall som vissa i våran klass. Jacob?

Har ju blivit lite trist mella vår klass och våran parallel klass, har nämnligen blivit en "liten" fight, eller vad jag nu ska kalla den. Blir så arg och frustrerad när jag tänker på det. Men det hela är så patetiskt. detta är vad som hände:
Vår klass hade en håltimme, så jag och Sara satt och sjöng på disney som vanligt. Helt plötsligt...
91:an: -MEN KAN NI HÅLLA KÄFTEN! NI KAN JU INTE SEN SJUNGA!
Jag och Sara kollar på varandra.
Jag: -Visst, vi kan va tysta. Men det skulle ju inte sakada om du sa det lite schysstare.
Ja, senurtade det och paralellklassen la sig i, sen blev det bråk.

Detta "NI KAN JU INTE SEN SJUNGA!" har blivit ett nytt motto för oss, har användits flitigt sedan dess, speciellt mot mig? haha.

Annars så har jag gymmat idag på idrotten, kommer nog ha träningsvärk i magen. XD Tack Cillen! Sen så började jag, Cill, Fia och Emelie jobba med vårat nya arbete i Näringslära. Då skulle vi kolla in två olika resturanger, vi valde Tiger och Valentio"s". Sen blev vi jätte hungriga men hann inte gå och beställa något.
Så när jag kom hem blev jag förvånad då Ubbe var hemma. Vi åkte och hämta mamma, sen åkte vi och hämtade mat på Tiger. Jag blev överlycklig. XD
Sen så har jag inte gjort så mycket här hemma, pluggat lite. Sen fastnade jag vid datorn, fast gick ut på en liten promenad... Ensam tyvärr, blir lite ledsen när jag bestämmer med folk att vi ska börja gå och röra på oss, sen händer inget. Få ta hand om det själv då. Suck.
CHECK IT OUT

Nu sitter jag och youtubar på disney låtar, nu lyssnar jag på Herkules - Go the distance. Sen ska jag plugga vidare och kolla klart på The Ewok 2.

Kommentarer
Postat av: Sara

en vacker dag nitar vi dom jossan, och inte lite det, nej riktigt ordentligt ! :@ idioter alltså!
du, vi får ta tag i simningen? skulle va skitsköj :D

2007-10-18 @ 20:00:14
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: jossän

ja, verkligen. XD Er kan man lita på, det är annat med malin. :P Haha.
Dom ska få på nöten.

2007-10-18 @ 20:29:23
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0