Vilken dag är din dolminodag?

Ja, så är jag inne på mitt andra inlägg. Börjar bli lite grann som Cicci, min underbara barndomskompis. Hon skrev/skriver ungefär 100 stycken inlägg per dag oftast.

Kollar på Room Service och Johnnie visar sitt smultronställe, där han är uppväxt. Det är så jag känner för mitt landställe Väddö. Har varit där varje sommar ända sedan jag föddes. Det är sjukt hur mycket jag älskar det sället. Jag är nog den ända av mina syskon och min mostersbarn som uppskattar det stället. Finns inget bättre ställe, jag bara älskar det. Sen om vissa andra inte var där så skulle det vara skönare, men det får gå ann.

Har dragit mitt lass idag iaf, har lagat mat. Jag lagade lax med tikki masala med quinoa. Fick en 10 av hela familjen, jag är en väldigt bra kock. Ska nog laga middag imorgon igen, om jag orkar.
Och har ni tänkt på att nu när det är kallt och för att inte tala om mörkt så blir man väldigt trött. Jag piggar upp mig med att ha på mig färgstarka kläder som alltid.

Har annars läst om den där unga mamman som är 15år. Jag gillar verkligen hennes stil hur hon såg på sin graviditet. Tycker om sånna starka människor som ser posetiva saker när alla andra verkar se på saker negativit.
Kollade också på Spice Girls nya musikvideo. Jag ve tinte än om jag gillar låten, säger som Uggla, måste höra en låt flera ågnger inna jag kan säga om den är bra eller dålig.

STAY OLDSCHOOL OR MAKE NEW TIMES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0