sunkmåndag

Nu vill jag be om ursäkt för att jag överdrev vissa saker och människor (Sandra och hennes kompis som jag har glömt namnet på bara för det) för vissa uttalanden. Jag tycker att det var modigt iaf att du sa något. Något som jag kanske inte skulle vågat ha gjort. Kan helt klart vara svårt att komma in i ett tjejgäng som har kännt varandra i sådär 2 år och vissa mer. Så här är min ursäkt till er, hoppas den godtas.

Annars så har jag idag bara hunnit vara i skolan. Ska snart till Stinsen och kolla på lite julklappar och underkläder. Är lite dålig på just den fronten i klädshopping. Har varit på Luciaträning i skolan också. Kändes lite lustigt att inte Sara var med och sjöng, även fast hon var med och hjälpte mig på vissa stämmor så var det inte riktigt som vanligt. Längtar tills du är frisk. :) Pratade med Gunn också om man möjligen skulle kunna få sjunga något på julavslutningen och det verkade hon ganska på på. Sen somnade lilla EmeliePsykologin, så söt!

Och imorgon så ska vi två och JenniferLuciaträning i Märsta. Så det blir jag jag och Sara åker direkt från skolan. Sen så kommer jag troligen hem precis till Desperata Husfruar, sen blir det sängen. Ska försöka hinna pluga lite också.

Har sett bilder från i fredags, måste bara visa en bild som jag gillade speciellt på mig själv. Och titta jag har ögonen öppna. Jag har en tendes att alltid lyckas blunda när man tar foton på mig. Ja, fråga mig inte varför. Men här är den iaf. Kan säga också att det är Cicci som är fotograf.
image69

"När jag inte har pengar på kan jag inte köpe sockedricke. Och när jag har pengar får jag inte köpe sockedricke. När i hundan ska jag få köpe sockerdricka!"
-
Emil i Lönneberga

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ursäkten godtages :)

2007-11-12 @ 20:40:54
URL: http://saandramaaria.blogg.se
Postat av: Sara

Den godtags ;)

2007-11-12 @ 20:43:46
URL: http://saramistander.blogg.se
Postat av: Sara

sööt bild :D jag känner mig friskare och friskare för varje dag som går :D så snart kan vi börja sjunga i korridorerna igen (;

2007-11-12 @ 22:52:14
URL: http://saraochfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0