Modesty - vad är det?

Vi kan faktist för en gångs skulle börja med att berätta helgen i kronoligisk ordning.

Lördagen kom och jag var allmänt jätte trött, mina sovproblem vill inte ge sig. Kan beror nu i helgen för att jag inte går och lägger mig i tid, men vem bryr sig om det? Familjen begav sig till Steningeslott och gick på julmarknad. Var lite besviken på att det var bara var ett av alla smakprov som jag ville smaka. Det var en massa äkliga ostar och annat snusk som korv. Vart är knäcken?
Sen när vi tittat på allt så bar det av hemmåt och jag hann sittat vid datorn ett tag, sen kom Roger (min mormors man) och hämtade oss. Vi skulle nänmligen åka till dom och äta middag. Och hör och häpna, mormor has accepted that I'm a adult now! Jag kunde vara mer stolt, blev nämnligen erbjuden alkohol och då är jag nöjd. Inte för att jag får alkohol utan mer för att jag känner mig lite mer som en del av de vuxna nu. Slipper kanske sitta vid barnborden. So, solong suckers! Sen hade jag en av det roligaste hemfärderna på länge. Ubbe hade fylle snack med taxichaffisen som var måttligt road. Blev mycket svengelska, sen när vi kom hem envisade han sig med att sitta i Lollos säng och tracka henne. Det var roligt och mycket underhållande.

Idag, eller rättare sagt igår. Så har jag städat mitt rum riktigt ordentligt, bäddat om i sängen, pluggat (se inte så förvånad ut!) och sen drog jag iväg till Matte. Såg på sagan om ringen eller typ halv, sen tog jag bussen hem. Och nu sitter jag här. Och tittar på designen Cicci har gjort till mig. Vilken kompis asså. : ) Fast jag tycker ändå att den borde vara Disney inspirerad. Gillar mina sexiga stirrlook, eller vad säger ni?

Sen senare idag ska vi boka AMSTERDAM! Jag är såå taggad. Tror jag ska beställa hem den här, den är het. Frågan är bara, tänk om jag hittar något bättre?



HE IS SOON HERE


Kommentarer
Postat av: linda

tröjan du har på profilbilden är sjuuuuukt snygg!

2007-11-26 @ 20:49:58
URL: http://nerdy.blogg.se
Postat av: Cicci

Hej, cecilia var namnet, och jaa jossan du kan få din jävla disney:)

NÄMEN, äre inte linda som skrivit?:O ouuf finbesök joss;) häh

2007-11-26 @ 21:24:19
URL: http://cicciii.blogg.se
Postat av: jossän

L: Hehe, tackar. Dock är min min inte lika snygg. XD
C: Va fint! Jo, fast alla besök jag får är fin besök, speciellt när det gäller dig. ;)

2007-11-26 @ 22:48:07
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0