jag vill ha fredag idag. :)

Jag har fått pengar och nu är jag på glatt humör igen. Och nu kommer nog min bror med på Amsterdam resan också vilket är helt underbart. Har dessutom fårr mitt studiebidrag så nu ska här handlas julklappar. Ska skriva en bättre julklappslista av vad som ska handlas, ska tas bort och läggas till lite här och var men det blir nog fin fint.

Idag har varit en väldigt jobbig dag i skolan, inte för att det har varit mycket att göra utan för att många droppar så gör att glaset rinner över. Och med detta menar jag Jacob som jag vart så irriterad på så jag skakade. Men nog om det nu.

Blev lite lugnare av att få krama min Becca och vi bestämde att imorgon ska vi åka in till stan och handla julklappar och senare på kvällen ska jag åka till Lotta, tror inte jag kommer palla med att bowla också.
Sen ikväll har jag inte bestämt mig än avd jag ska göra. Antingen ringer jag Roxy (vilket jag ska göra vilket fall som helst) eller så våldgästar jag Fille, eller så lekar jag med Matte. Får se hur det blir..

Och på söndag blir det uppgång klockan 9.00 för då börjar dom med nya julkalendern. Måste bullas upp i soffan med täcke och sömndruckna ögon och titta. För er som inte är lika antusiastiska (lite osäcker på stavningen) kan ju se avsnittet på svt.se men det hoppas jag att ni inte är. Så mysigt ju med att göra en sån grej, som när man var lite. Julen nalkas!



I WISH I COULD BE WITH YOU ON CHRISTMAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0