cecilia hära.

jahapp, så har jag gett mig på din blogg igen då. man är ju en riktig amatör ivf, en sak som är bäver. Se länken under bilden bara.. den är BLÅ! juste.. jag vill inte ha den blå.. man vad gör man om man inte kan? Jaja, så får det bli tills jag finner en lösning.
Annars tänkte jag på det att såhära är du nöjd eller? för annars tar jag den.. Det kändes så tråkigt och sitta o göra den där beiga ariel-layouten, så jag tänkte att jag skulle exprimentera lite. jag är faktiskt rätt så nöjd, men visst en del grejjer kan man säkert kirra lite mer med.. som en linje mellan inläggen, finns ej att få tag på. enda sättet är att välja en ny layout. och det har jag faktiskt inte ork eller tid med. sådeså. sen lite annat fiffel, men såhär ser det ut för skrivandets stund!

det var nå mer jag funtade på också.. JO juste, HAHA ser du mina små rackartyg jag har gjort?;)
hähä, hojta om du finner dom. mwhaha.

nu skall en bild läggas in i headern, och jag vet precis vilken jag ska ta.
återkommer senare kära jossan.



jahapp, så kom vi till det här då ingenting funkar igen.. gash blir tokig. tanken var att din partyoutfitbild skulle åka upp i hörnet. men så blev inte fallet.. just nu väntar jag även på att min blogghjälpreda ska publicera lite fler hjälpinlägg så jag kan pyssla mer..
men nu väntar tre avsnitt andra avenyn på webben, så jag lämnar din bloggis.. nu har jag börjat ivf, så det kommer en fortsättning. snart så..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0