3 dagar kvar!

Sen ska jag och Mikaela boka vår resa till Amsterdam och till Trance Energy! Jag längtar så mkt så jag vet inte vad. Vet inte om bror har några pengar eller hur det var, hoppas att det ordnar sig. Sen har jag börjat tveka på mitt klädval, jag spenderade flera timmar igår med att titta runt men hittar inget roligt. Får åka in till stan och kolla runt och se om jag hittar något intressant. Kanske kan hitta någon snygg hatt och ha då med och en till jul. JIPPIE!

Annars är jag inne på min tredje sjuka dag hemma. Och imorgon kommer jag till skolan gott folk och gör Vilunda till ett mentalsjukhus igen. :) Hörde från Fia att det är något läxförhör imorgon, får se om jag slipper. Har ju inte hunnit träna något.

Idag vaknade jag 14.30 idag. Känns otroligt onödigt, även fast jag inte gör något här hemma. Har iaf en skön känsla hemma nu. Lollo diskar och har på julskivan på högsta volym och jag sjunger med. Mamma gör julfint. Ja, alla tre är hemma och är sjuka, roligt va. Nej, nu ska jag se om jag kan hjälpa till med något.


I LONGING FOR CHRISTMAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0