Tränginsdagen #1

Idag har varit en intensiv dag helt klart. Först så hade vi en friskis och svettislektion på gympan i medel, tycker att jag klarade mig bättre än väntat så nu blir det Friskis och Svettis efter jul med Cillen, Fia, Emelie och Sara. Någon annan som känner sig sugen? Sen åkte jag och Sara hem till mig för att sedan åka till jobbet. Vi fick köpa böcker där idag så vi var där 10 i 3. Har nu handlat alla julklappar färdiga (förutom Cillens, ska prata med Fredrik om den imorgon) och min brors födelsedags present. Människan är född 2 dagar efter julafton, stackars bror. : ) Lässskeh!
Köpte 6 kg böcker ungefär, 12 atiklar. Är mkt nöjd med mina köp och allt gick på 100:- duktigt Jossän!

Sen fick jag gå och plocka hela dagen så jag har fått mig en ordentlig promenad idag. Jag förkännar att någon klappar mig på huvudet imorgon.

Sen har jag och Sara bestämt (och Gunn på ett litet hörn) att vi ska sjunga Julens tid är här. Det kommer bli bästa jullåten på julavslutningen, kläm på det paketet du. Fia och Cillen fick en försmak på hur det kommer låta.

YOU WISH I KNEW YOU LIKE I KNOW HERRING

Nej, nu ska jag se Jul i Kapernaum, ni vet den gamla julkalendern som gick på 90-talet någon gång.

Dagens humör: Trött
Dagens mående: träningsvärk.
Dagens borde: Slå in mina julklappar.
Dagens frisyr: Lockigt
Dagens smink: none.
Dagens klädsel: Artfuldooger-jeans,  hoodtröja, vitt linne, hello kitty strumpor (dom var viktigast)
Dagens planer: Gå och lägga mig i tid.
Dagens materiella vill ha: Pony (måste tjata lite mer på fredrik)
Dagens längtan: Att Fia ska Fylla 18 nångon gång! :D
Dagens fundering: Att alla måste snacka om en sak hundra gånger per dag (ni i klassen fattar)
Dagens beroende: Min mörka choklad som jag köpte i tisdags.
Dagens tråkigaste: Bråk, tjat och allmänt kaos.
Dagens tidning: .se
Dagens låt: Youtube - David Choi

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du skulle ju kunna gå på promenader med mig hela dagarna så skulle du slippa träna :D(a)

2007-12-07 @ 09:46:58
URL: http://foorspel.blogg.se
Postat av: jossän

ja, det är ju sant. XD Fast då måste jag fixa rektigt varma kläder.

2007-12-07 @ 15:33:35
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0