Julhelgen i smålands mörka skogar.

Så idag kom jag äntligen hem till Stockholm. Har lust att bara slänga mig på sängen nu, men ska kolla film med Mattman så det får vänta helt enkelt. Har öppnat min julklappar här hemma nu, helt själv. Känns lite lustigt att sitta helt själv och öppna dom. Men fick jätte fina saker.

Vart hos pappa över jul, så mkt bättre än förväntat. Var skoj att träffa Magnus igen, länge sen sist. Annar så spelade vi guitar hero hos Rikard på fredag och lördag sen svängde vi förbi farmor en snabbis. På uppesittarkvällen kom Magnus och Elsemaj och Kalle så drack vi glögg och käkade peppar. Jag har kommit underfund med att jag inte gillar glögg med vin i. Det ska vara alkoholfritt sirru. Annars så fick jag en nymobil som jag köpte igår. En S500i som är så grymt snygg sen har jag festat hos Björn med Mikaela och mellandags shoppat.

Ja, mer om helgen orkar jag inte ta upp nu iaf. Ska försöka gömma min choklad innen Jocke och Matte kommer hit. :P

Eller jo, hittade en av de bästa youtube filmerna någonsin, Maja skickade den til mig med en beskrivning: DETTA ÄR DIN SÅNG!

MY SONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0