"Hugin-gänget"

Satt och tittade på Ciccis blogg. DÅ kom jag att tänka på vårat lilla "gäng" vi hade. Sjukt olika människor men så roligt vi hade. Jag, Cicci (så klart), Henke och Karin. Och Lina och Cill lite då och då och hon... Sofie? Och våra nintendo lan vi hade. Vilka fajter det kunde bli om någon hade tjuvtränat eller kollat i Game (en speltidning) och lärt sig nya trick utan att dela med sig.
Och på städdagarna så var alla barn och undormar ute och så lekte vi alltid burken i lekparken, eller prickigkorv. Så sjukt roligt vi har haft det. Eller när vi spelade in radioprogram på kasset. TÄnk att jag skulle vilja att vi fyra skulle ha en tävling i Snowboard Kids. Tänk va roligt det skulle vara.

Önskar det fanns någon video som man skulle kunna titta på. Men, men, vi får påminna varandra. Har dock sett en otroligt rolig födelsedagsfilm från när rikard är liten och han och Nicke (Ciccis storebror) sitter och skryter om att dom spydde dagen innan och sen visar stolt upp hur det lät och hur dom gjorde. Väldigt roligt må jag säga.

Sara och jag talades vid tidigare idag då hela samtalet avbröts med att Sara skulle ta en powernap. 6 timmar senare kommer hon in på MSN och säger: Oj då, blev lite längre än jag väntat. Eller något liknande.
Jag skrattar och säger allt jag hunnit med:
1. Lagat ungspannkaka
2. Klippt mig                      
3. Varit på kalas                  
4. Öppnat första julklappen.

Kommentarer
Postat av: Sara

hahha :D den var välbehövlig iaf!

2007-12-20 @ 18:04:16
URL: http://saraochfredrik.blogg.se
Postat av: Cicc

JAA ååh saknar oss!! kan du inte dra ihop nå kör?

2007-12-23 @ 15:40:52
URL: http://cicciii.blogg.se
Postat av: Cicc

GODJUL JOSSEEKOSSE!!

2007-12-24 @ 17:41:40
Postat av: Henke

Haha fyfan va kul, jag har faktiskt kollat om man kan köpa snowboardkidz begagnat. MEN ICKE HITTAT. sårad.



=D

2008-05-09 @ 00:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0