den sista dansen

Idag har jag slappat mig genom skolan, var inte så mycket att göra. Varför har vissa lärare så svårt att förstå att det är svårt, ja, jobbigt och förvirrande att ha 100 bollar i luften i samma ämne. Man blandar ihop allt och alla.

Men nog om det, jag och Fia har lite problem, vi vet fortfarande inte vart vi (sara is included)ska gå ut på onsdag. Får se vad det blir, känns bara lite jobbigt för att vi inte har någon anning vart vi ska gå. Så satt jag, Fia och Cillen och pratade om lite allmäna saker. Jag undrar vilka jag kommer ha kontakt med efter gymnasiet.

image89

Tittar på The last dance med mamma. Kommer några tårar, den är så fin. Vad jag önskar att jag kunde dansa så. Får nöja mig med att jag sjunger hyfstat. Finns dom som aldrig blir nöjda och jag är inte riktigt någon av dom. Jag tycker att jag nöjer mig med det mesta. Men, men. Ska iväg till Matte snart, får se vad vi hittar poe.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade dotter!
Blir lika glad varje gång jag läser här,du är den finaste dotter man kan ha.
Klä julgran utan mina barn går INTE!!!!
Livet vore bra mycket fattigare utan dig.
Mamma

2007-12-15 @ 08:36:48
Postat av: Linda

Jag skulle också vilja kunna dansa :)

2007-12-15 @ 17:45:31
URL: http://foorspel.blogg.se
Postat av: jossän

M: Naaw, visst väl att du inte skulle göra det... innerst inne iaf. :D
L: Ja, det är fett coolt. Man får nöja sig med sina discomoves. :P Do it old school.

2007-12-17 @ 23:55:19
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0