swing it master pee.

Så, nu har jag kommit hem. Eller rättare sagt kom jag hem för 2 dagar sen. Men har inte hunnit göra tid för bloggen. :) Som sagt var jag på mitt landställe. Var väldigt skönt, åkte och fiska och bara var. Såg på Dream Girls, vet inte riktigt om jag tyckte om den filmen eller inte. Den var nog dålig om man inte bortser sångerskorna. Så gryma dom var! Woho!  Men hemresan var i jobbigastelaget, det tog 3 och en halv timme. Det är helt sjukt. Men det får man väl tåla om man inte orkar ringa och klaga till SL. Sen nu när jag varit hemma har jag varit med min barndomskompis Malin och sen har jag träffat en ny tjej som heter Vicky. Trevlig liten prick det. ; )
  Sen har jag kommit på att Johan Glans är en av Sveriges roligaste mäniskor, vilket gör honom otroligt charmig. Och Thomas Järvheden är inte heller så fel. Jag får väl drömma på för det är det närmaste jag kommer dom, än så länge.
    Idag då? Jo, blev väckt av en annan barndomskompis Becca som tyckte vi skulle åka och bada. SÅ där har ni dom planer jag har fördagen. Fortsätter nog och skriva lite senare ikväll.

image11image10


Citat av Johan Glans -"På Julafton dansar vi kring en majstång till minne av att tomten blev korsfäst"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0