On the road again.

Idag är det den 6 augusti och det är 3 veckor kvar av sommarlovet. Känns ganska konstigt att börja skolan igen.  Ska bli roligt att träffa vissa människor igen, medans andra skulle man helst vilja glömma.

Annars då? Jo, min mor fyller år idag och jag och min mammas man åkte tidigt imorse (ca halv 8) till Centrum och handlade morotskaka somsmakade illa, men som var hur gulliga som helst och en fotmassage till henne. Hon blev väldigt glad. Nu så har jag precis varit och klippt mig. Har inte gjort det sen förra året så det var väldigt nödvändigt. Klippte bara upp det lite, det blev jätte fint. Sen nu håller jag på att försöka ta tillbaxs Litte Red från det döda och omfromatera henne. Tror det kommer funka. :) Annars så ska jag åka igen, nu till mitt landställe. Så det är bara Paka upp och paka ner.

image9

On the road - Got no clothes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0