lite flashbacks

Så, jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu. Men jag har helt varit helt slut pågrund av skolan. OCh igår ringde Malin och väkte mig så jag inte kunde sov på jätte länge. Men tänkte berätta lite om vad jag gjorde i helgen.

fredagen så gick jag hem till Malin och träffade Roxy och Niklas som skulle gått på resturang fast det var stängt så dom köpte Donken istället. :P Sen åkte Nicke hem så då började vi festa, sen bestämde vi oss för att ta en Karaokekväll hemma hos mig. VIlket var underbart roligt. Fast vid 4 kom störningsjouren och sa att grannarna hade ringt typ 10 ggr. Haha! Det var underbart roligt, sen drog alla hem och jag däcka på soffan.
Sen på lördagen och söndag var jag och malin hemma hos henne och bara slappade.

Idag ska jag färga håret på Malin, sen ska hon få laga mat åt mig. :) Fast det blir väl så att jag får göra nått själv iaf...

image14
Aaajuste, min mor har köpt en husbil. Den är helskön, kanske blir en roadtrip nästa sommar? Nej, nu ska jag till skolan. Hoppas på att Cillen bjuder på en glass idag med. ;)

Kommentarer
Postat av: Cill

jossan, du vet att jag alltid bjuder dig på glass;)

2007-09-02 @ 18:06:15
Postat av: jossän

fast imorgon bjuder jag. :D

2007-09-03 @ 16:29:08
URL: http://jogy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0