kryckor och vodka

Idag är det onsdag, känns lite konstigt att veckan har sprungit iväg. I måndags hjälpte jag Malin att städa sin lägenhet. Den var i det äkligaste laget. Tänk dig den smutisigaste lägenheten du kan, det var malins lägenhet, fast värre. :) Vi skulle ha fest där med våra gammla klasskompisar, Becca, Axel, Victor, Niclas och Leo. Blev en hel rolig kväll. Men senare kom Malin på att hennes kille skulle åka till Umeå på tisdag så hon drog till honom medans resten av gänget vi drog till magget. Dött, det var 4 andra människor där. Sen blev vi hungriga så vi gick till Donken.
Efter ett tag så var vi mätta och belåtna så då var det dags att gå hem. Dock på hemvägen ramlade jag i ett dike och stuckade foten lite granna. :P

Tisdagen så åkte jag till Emelie och slappade en stund där, sen åkte vi till Janne som hade kräftskiva. Det var en hel lyckad kväll och träffade en massa gammla klasskompisar från 6-9. Det var skojigt värre. Hoppade runt på mina kryckor vilket gjorde det lite besvärligt men annars gjorde det inte så mkt.

Onsdag, jag hoppar inte runt på kryckorna lite mkt nu. Har dom mest som stöd. Kommer nog slippa dom imorgon. Woho! ^^ Sen har jag nästan kommit igenom Fruits Basket, en av den bästa animeserien jag sett på. :D Annars har jag inte gjort så mkt. Tagit igen mig från måndagen och tisdagen. Ska kolla vidare på serien nu.
Föresten, visste ni att det bara är 130 dagar och 5 timmar kvar till julafton! I CAN'T WAIT!



mot sherwoodskogen -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0