Jääa = Ja

Idag har jag och min familj min morbror och hans fästmö åkt runt lite granna i Skåne... igen. Idag var vi i nån liten stad som slutade på rishamn, kommer inte ihåg nu vad stället hette. Var riktigt mysigt, efter ett tag gick vi och fika, blev lite sur för att dom inte hade riktig vaniljkräm. Jag ska säga DIG, att detta var en synd mot konsumenterna på konditoriet och mot vaniljkrämen. Det var inte ens en lite gnutta vanilj i geggan, men annars var det gott. Jaja, fick kramp i magen av äppelkakan som jag hade beställt (därav vaniljkrämen till) och mådde hyfast dåligt när vi satte oss i bilen mott Glimmingehus, det var som ett stort sten hus, ganska coolt. Vi gick på en guidad tur, men en massa konstiga människor. Sen efter visningen så hörde jag och min lilla syster att dom spelade musik i ett rum så vi gick dit. Den första låen de spelade började med "En massa lustiga hattar" eller iaf lät det som hon sjöng det så vi fick en riktig skrattattak och blev tvunga att gå ut.
   Senare ikväll har jag sett Final Fantasy: Advent Children skit coola effekter. den va najs. XD Och Storm, den sög men jag grät lite för att det blev lite emotion där på slutet. Sen berättade jag för min bror att jag gråter nog på de konstigaste filmerna. Som t.ex. alla Star Wars filmerna, de flesta disney och sista Matrix filmen.
image6


-såg en katt som hade hatt-

Kommentarer
Postat av: Cicci

Wuuuw, saknar dig med jossekosse:)

2007-08-05 @ 15:10:55
URL: http://cicciii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0