Hemma bäst - jag vill ha en pony

Idag åkte vi ifrån Skåne och den lilla staden Vä. Sen bar det av till Jönköping där min bror bor. Där åt vi på en kinaresturang som heter East End, åt super god mat. XD Rikard tjej Mikaela kom och gjorde oss sällskap vid denna middag. Fick köpa min brors nästan helt nya skullcandy (nu kan vi matcha varandra i skolan cicci) för 300 spänn. Bästa lurarna jag haft!
  Senare när vi kom hem så har vi varit och handlat lite frulle och sen städade vi, så nu är det fint här hemma också. Nu på kvällen tittade jag på Hannibal Rising. Super bra film, dock lite blodigare än vad de andra filmerna var. Något jag tyckte var synd, dessutom tycker jag att han (Hannibal Lecter) kunde vara lite mer klurig som han är i dom andra filmerna.
Juste, idag dog mig mp3 Little Red.  :'(  Jag får trösta mig med de nya lurarna, dessutom passar dom till min rosa DS Lite som jag föresten glömt i min pappas bil i Jönköping. Livet ler inte åt mig för tillfället.
image8


Juste, jag kom på vad stället hette som vi var på igår. Simrishamn hette det, en vä'ldigt mysig liten stad som är helt klart värd en liten titt om du är i närheten.

Akta katten - Håll i ratten /joGy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0